onsdag 24 augusti 2011

#71 Ha ha

Tycker ni jag är tossig!? (Apropå FOTO kedjor)
I så fall tycker jag det är kul ;) Vilken tid det tar att rationalisera sitt arbete! Gör jag inget annat är fotograferar och bloggar – undrar ni säkert …. nä-ä, nästan inte svarar jag då. Fast jag är ute och går en hel del med Milton och kameran. Sedan är jag väldigt snabb med datorarbetet och fingrarna flyger över tangenterna. Idag har jag passat gasgubbarna hela dagen. Ny lag och nya ledningar ska på plats. Vad gör man om inte bloggar då!? –Är det inte dags att informera om temat, tänker ni nu lite otåligt … ha ha … Det blir HA HA … ha ha :)








Håll koll på …..


Ps. Tycker ni det verkar bra att samla utmaningarna här?

5 kommentarer:

Hedwig sa...

Jättebra att du samlar ihop allt på ett ställe. Då hinner du ju fota lite mer ...

Bildgatan sa...

Ha ha, det var inte helt enkelt men ska finna något när jag kommer till stan i kväll.

Vet ej varför det blivit att onsdagar är min pendeldag. Denna gång blev det pga av att jag glömde en viktig sak för min bokföring hemma. Dosan till nätet är livsviktig idag, utan den ... inget jobb. =)

4U2 sa...

Jo, gillar idén!
Den här temat trodde jag inte jag skulle klara men ... med hjälp av en syrsa så ... ;)

SigridfraEnget sa...

Ah, det här var otroligt svårt, tycker jag... Får börja fota lite roligare bilder

B i r g i t t a sa...

man kan ju vara ha-galen också ;)