tisdag 25 oktober 2011

Onsdagstema #80


Since 21April2010
Vad roligt att ni antog utmaningen! Trots att ni kanske blev lite tveksamma först. En och annan har kanske tom hittat en dold talang hos sig. Jag tycker ni är himla bra på att anta utmaningar! Därför blir temat “BRA PÅ”. Vi slänger Jante i papperskorgen och lyfter fram vår egen talang. Vad är du BRA PÅ i ditt FOTO bildskapande? (Från FOTO ögonblicket till publiceringen)
We are having fun while shooting to publishing! 




Since 21April2010


Don’t forget to check ….. Håll koll på …..

2 kommentarer:

Bildgatan sa...

Åhå ... då tycker jag förra veckans var en barnlek mot denna veckas och speciellt när jag åter igen en onsdag är på resande fot, men jag har ju hela eftermiddagen och kvällen på mig i morgon. =)

En kombination av tankar (dagboken som jag glömt) och någon bild får det kanske bli.

efa sa...

Kul att du skrev detta just nu... eftersom det är självkänslans dag idag ;) http://www.vd-blogg.se/jag-ar-bra