tisdag 3 april 2012

Onsdagstema #103


Since 21April2010

Idag vet jag precis vilket tema det ska bli! Jag har precis kommit hem från ett “Exclusive Fish Spa” som jag unnade mig efter alla mil jag traskat omkring här i Budapest. Sedan är det sista kvällen för denna gången också. Jag längtar inte hem men jag saknar min familj mycket och Milton förstås. Temat blir “Feeling good” och det önskar jag att ni unnar er också. Blir så spännande att se era tolkningar! Lycka till! Take care out there!



4 kommentarer:

Bildgatan sa...

Ja det är ju onsdag imorgon så då blir jag på resande fot någon timme =) inte speciellt ovanligt onsdag och resa.

Förhoppningsvis har jag en bra känsla när jag kommer fram till resmålet.

Monica o Jacob sa...

Konstigt har länkat in med kommer inte med på listan???försöker jag igen får jag svaret att jag redan finns med;-(
Ha en bra dag;-)

Marie sa...

Önskar dig en feel good påsk Birgitta. Kram.

Anni sa...

Återanvänder måndagens inlägg på förekommen anledning :-P

Önskar er alla en riktigt skön påsk!