tisdag 23 april 2013

Onsdagstema #158


Since 21April2010

Form och färg är något vi ofta dras till eller hur? Här har jag lekt med ett stort glasfat på en rutig duk. Blev lite Missoni-inspirerat. Jag gillar Missonis zick-zackmönster men inte alltid färgerna. Temat för veckan är FORMFYLLT (fylld med olika former) I naturen är det alltid FORMFYLLT. Vad hittar ni? Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

FORMFYLLT

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




9 kommentarer:

Pialotta sa...

Jo nog är det Formigt allt i Vår natur ... över allt formas det minsann .. Nu är mitt formade inlägg på plats i alla fall :)

Anni sa...

Glaskänslan är tydlig i ditt foto, även om du busat en del. Snyggt!

Anita - Malta sa...

Ditt fyndiga tema Formfyllt gav ideér på en mångfald av uppslag. Mitt inlägg är inte alls så konstnärligt som din vackra bild. Snarare lite motsats ;-)

llh sa...

Läckert abstrakta otämjda former har du skapat här, coolt!

Annemor sa...

Kjempeflott.
Ha en fin kveld.
Mormor

ormbunke sa...

Så fin sammansättning med färgerna. Snyggt. Ha de gott.

Leena sa...

Det blev fint. Ser nästan ut som du har satt ihop två olika bilder, glasfatet svävar nästan på zickzack-mönstret.

Kakan sa...

Häftig bild...
Vårkram Kakan

Erik Semlan sa...

Klart läcker bild du visar.
Jag är inte alls lika vitsig, med lite formrikt blev det. ;-)