tisdag 30 juli 2013

Onsdagstema #172


Since 21April2010

Det är varmt denna sommar! Jag tror alla hittills har fått en ordentlig dos sommar. Härligt säger jag som gillar värme och att kunna gå lättklädd. Men för allt i världen glöm inte vätskepåfyllning! Det är alltså viktigt med VÄTSKEPÅFYLLNING vare sig det är nektar med sugrör eller vatten ... kanske en paraplydrink ....? Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

VÄTSKEPÅFYLLNING

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




5 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Roligt tema :) jag vet precis vad min tolkning blir!

Monica sa...

Härlig bild :)
Mitt bidrag är färdigt men sover när du lägger ut temat, ses i morgon bitti.

anjoe sa...

Superflot billede, Birgitta, og du har helt ret i, at vi skal huske at få masser af væske i denne (al for megen) varme!

llh sa...

Så snyggt du fick fram både blomma fjäril och vätskepåfyllning!
Du sa ju fri tolkning och det blir det ;)

Eva Trillian sa...

Spännande att se alla varianter på lösningar till det här temat :) Din är ju skön!