tisdag 8 oktober 2013

Onsdagstema #182


Since 21April2010

Idag gick jag förbi ett alldeles nyöppnat lyxvaruhus på Världsarvsgatan Ándrássy i Budapest. Fantastiskt konstnärlig skyltning - också ett område inom konsten. Då tänkte jag att man borde starta en fotoutmaning med Skyltfönsterkonst ... men jag får sansa mig - det räcker med tre utmaningar, eller hur? Temat blir SKYLTNINGSKONST. Fri tolkning! Det behöver alltså inte vara skyltfönster för begränsar vi oss inte utan tvärtom - Heja er!
Lycka till! Take care out there!

SKYLTNINGSKONST

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




8 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott tema.

FrökenChristina sa...

Det låter spännande. Jag älskar ditt fönster måste jag säga.

Anonym sa...

Tjusig och annorlunda skyltning :0)

Anita - Malta sa...

Vilken läcker skyltning !! Flera roliga detaljer syns då man klickar upp din bild till fullskärm. Mitt bidrag till temat är betydligt enklare.

Nej, för allt i världen !! Sansa dig inte. Men Skyltfönsterkonst som tema kan ju kanske bli lite ensidigt i längden.

Nu finns ju Tema Fredag med Sinneskatten tyvärr inte längre kvar. Med tanke på all din fantastiska energi och framåtanda skulle det kanske vara en idé att hitta på något där. Svart/vitt är ju väldigt intressant men i mitt tycke lite svårt.

Nä, jag vet inte men du kommer säkert fram till något. Sysslolösa lär vi andra iallafall inte bli så länge du håller oss igång och inspirerar med dina ibland lite tokroliga teman ;-)

Anni sa...

Det svåraste med skyltfönsterkonst är ju alla reflexer, så nog tycker jag att det var bra att du begränsade dig till skyltning.
Oerhört fantasieggande fönster du funnit!

B i r g i t t a sa...

Tack för era kommentarer - jag blir alltid så glad av att läsa dem :)

Pumita sa...

Du kanske kan "ärva" Tema fredag. Det vore kul! Jag har svårt att hinna med fotoutmaningar under veckan men till helgen är det lättare att hitta tid. :)

Anonym sa...

A fascinating discussion is worth comment. I think that you should write
more about this subject matter, it might not be a taboo matter but
typically folks don't talk about such subjects. To the next!
Best wishes!!

my web blog - clash of clans hacked - ,