tisdag 5 november 2013

Onsdagstema #186


Since 21April2010

Nu börjar snart ett av mina favoritprogram i TV - Bones :) Jag ser både gamla och nya avsnitt. Ibland ser jag om avsnitt eftersom jag har glömt hur de slutade. De är återkommande avsnitten och nu blir temat alltså: ÅTERKOMMANDE Jag antar att ni har många fina uppslag på temat.  Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!
Ett ÅTERKOMMANDE inslag i skyn är oroliga fåglar före stormen.

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




5 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Vilken fin och passande bild med väldigt sköna färger. Klurigt men kul tema som alltid.

Annemor sa...

Midt i blinken :)
Lekkert bilde
Mormor

Anonym sa...

Gillar ljuset på huset och fåglarna som tar över skyn. Bones däremot har jag tröttnat på, tycker att de är så fjantiga huvudrollsinnehavarna ;0)

Leena sa...

Fint, men ser nästan olycksbådande ut. Bones har jag nog aldrig sett men då har jag ju något att börja titta på om jag vill.

Pialotta sa...

Snyggt fotat Birgitta :) Bones, har jag aldrig kollat, däremot Hem till gården :)