tisdag 10 december 2013

Onsdagstema #191


Since 21April2010

NOBEL-dagen betyder fest och högtidlighet. Jag har följt detta så länge jag kan minnas och har en dröm att ngn gång få vara med. Jag har tom fantiserat om hur min klänning skulle se ut. Den ska ha ngt nedhasad midja och vara sydd i sammet och taft - mörkblått. Kanske bäst att låta sy klänningen om-ut-i-fall-att. Eller vad tror ni? Ska temat bli FANTASIFOSTER eller FESTLIGHETER? Ja ni får välja denna veckan. Jag är snäll utan pepparkakor :) Kanske kombinerar ni båda - helt OK! Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

Festligheter & Fantasifoster

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




2 kommentarer:

Anni sa...

Det kan nog vara de som tror att mitt bidrag är ett fantasifoster, men se de har helt fel!

Klart att det ska var blått på Nobelfest!

Stare Ström sa...

Måste det blå vara i sammet? Kan inte mitt bidrag passa? Kålblad tror jag blir billigt...