tisdag 24 december 2013

Onsdagstema #193


Since 21April2010

Ingen rast ingen ro här på Onsdagstema eller på Torsdagstema och Fredagstema. Ni är säkert igång och firar julen och jag hoppas ni har det riktigt bra. Vi brukar fira hos sonens familj och jag längtar till barn och barnbarn. Mycket UPPKLÄTT kommer ni säkert att se så det får bli temat denna onsdag. Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

Lunds julgran - UPPKLÄTT

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!


TÄNK PÅ ATT LÄGGA IN DIREKTLÄNK TILL DITT BIDRAG!

5 kommentarer:

Pumita sa...

Tack så mycket, Birgitta, för det gångna året! Visserligen inte slut än men snart... Det är beundransvärt att du orkar hålla igång med flera fotoutmaningar. Ser framemot många spännande teman nästa år! God Jul och Gott Nytt!

B i r g i t t a sa...

Tack Pumita för rara ord - uppskattas mycket :)
Önskar dig också en fortsatt fin julhelg och ett Gott Nytt År!

Violen sa...

Jag vill passa på och tacka dig för dina fotobloggar med roliga och ibland lite kluriga teman! Gillar det där med fri tolkning! Hoppas du orkar fortsätta!
Önskar dig en fortsatt trevlig julhelg och ett GOTT NYTT ÅR!

Min fotogen sa...

Fin uppklädd bild mitt i prick !

Marit Johansson sa...

Kul att du inte har uppehåll över julen, uppklätt passar ju utmärkt som tema idag :)