tisdag 13 januari 2015

Onsdagstema #248


Since 21April2010

Tema: Nå upp.
Oj vad spännande det ska bli att se vad ni når upp till :)

Obs! När jag hade bestämt mig för att betala för ett år till så kunde betalning endast ske genom PayPal vilket jag avslutade då någon belastade mitt bankkonto med tusentals kronor i två omgångar. Jag fick rättelse som tur var och pengarna tillbaka. Men jag avslutade PayPal fortare än kvickt.
Det får bli textlänkar framöver. 

Hoppas det fungerar annars får ni lägga direktlänken i en kommentar.


Här når någon upp för kontakt med svindlade höjder.

Släpp loss fantasin - Tolkningen är absolut helt fri.
Lycka till! Take care out there!


Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!


10 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Det verkar fungera :)
Passar på ett önska er alla en riktigt skön onsdag!
kram

Hanna sa...

Tack för att du engagerar dig så. Önskar även dig en skön onsdag och kram på dig :-)

llh sa...

Och en grymt skön onsdag önskar jag dig Birgitta! Är så himla tacksam för det stora jobb du lägger ner här till glädje för oss andra.

Eva Trillian sa...

Tack för att du inte gett upp :)
Vi uppskattar verkligen att du gör det här (och mycket mer)!

Violen sa...

Inga som helst problem, det fungerade bra!
Tack för ditt engagemang, att du orkar hålla på vecka efter vecka! Det är vi många som är både glada och tacksamma över!
Önskar dig en skön onsdag!

naturglede/Randi Lind sa...

Fungerte finfint det her da! Ha en strålende dag!

Anni sa...

Tack Birgitta för att du orkar jobba vidare. Jag inser att jag bör kolla mitt påtvingade PayPalkonto, blir lite orolig när jag ser vad du skriver!

amo sin blogg sa...

Takk for at du står på og ordnar så me får legge inn bilder kvar onsdag !
Supert !

God onsdag frå Anne-Mari

anemonen sa...

Det fungerar säkert så här också och tack för ditt engagemang. Som du nog förstått har mitt engagemang på FB avslutats nästan helt. Jag ägnar mig åt släktforskning och bloggen istället och lite mera IRL kontakter på hemmaplan. Tiden skall räcka till mycket och så mycket kul saker att göra och det gäller att välja, vilket inte är så lätt alla gånger. Jag tar en paus och så får vi se hur det blir framöver. Tack än en gång för att du håller i fotokedjorna. Ha en fin afton

Freja sa...

Det funkade bra, glad att du fortsätter, det spelar ingen roll för mig hur jag kommer till de andra medverkande, kul bara att surfa runt! Vilken maffig krubba du fotat!